Wiadomości » Gry » "ALICE VR" - polska gra sci-fi na gogle Oculus Rift
"ALICE VR" - polska gra sci-fi na gogle Oculus Rift
"ALICE VR" to eksploracyjna gra przygodowa stworzona z myślą o goglach VR. Akcja gry toczy się na obcej planecie, której mieszkańcy zaginęli w tajemniczych okolicznościach. Bohater gry rozwiązuje liczne zagadki, dzięki czemu odkrywa losy mieszkańców i podejmuje decyzje, od których zależy ich przyszłość. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami produkcji!

Główny bohater ląduje na obcej planecie w celu uzupełnienia zapasów ciekłego grafenu, utraconych w wyniku awarii statku. Pozornie proste zadanie komplikuje się w chwili, gdy okazuje się, że wszyscy mieszkańcy planety zniknęli w tajemniczych okolicznościach. Na planecie czeka na gracza szereg zagadek zaprojektowanych specjalnie dla okularów Oculus Rift. Gracz podejmuje również decyzje, które pozwolą mu odkryć sekret zaginionych mieszkańców, oraz wpłynąć na ich dalsze losy.

++

Twórcy gry wykorzystują silnik Unreal Engine 4, by stworzyć atrakcyjny wizualnie i bogaty w szczegóły świat gry. W trakcie przygód, gracz zwiedza zróżnicowane wizualnie lokacje, takie jak futurystyczne wnętrze statku kosmicznego, czy orientalne miasto stworzone przez obcą cywilizację.

Najważniejsze cechy:
    Pierwszoosobowa gra sci-fi na gogle Oculus Rift
    Bogata grafika stworzona na silniku Unreal Engine 4
    Zagadki i łamigłówki inspirowane Alicją w Krainie Czarów
    Historia zaginionych mieszkańców, która zmienia się wraz z jej odkrywaniem
    Możliwość wyboru kilku ścieżek, prowadzących do różnych zakończeń




Historia

Idea gry narodziła się w kwietniu 2015 roku, gdy Carbon Studio wzięło udział w konkursie VR Jam zorganizowanym przez firmę Oculus i Unity. Studio przygotowało krótą grę eksploracyjną "A.L.I.C.E". na okulary Samsung Gear VR. Po zakwalfikowaniu się do finału konkursu i otrzymaniu wielu pozytywnych opinii, Carbon Studio postanowiło rozwinąć ideę "A.L.I.C.E.", co zapoczątkowało prace nad grą "ALICE VR", tym razem skierowaną na komputery osobiste wyposażone w okulary Oculus Rift.

Gra znajduje się obecnie w zaawansowanej fazie produkcji, jej premiera zaplanowana jest na kwiecień 2016. W styczniu gotowa będzie wersja demonstracyjna dostępna dla prasy, oraz rozpocznie się kampania "ALICE VR" na portalu Steam Greenlight.

Zachęcamy również do śledzenia postępów w pracy nad grą w mediach społecznościowych:
http://twitter.com/alicevrgame
http://facebook.com/carbonvr
Monika 'Ogryzek' Świrydo – 18 gru 2015, 10:48
KOMENTARZE
  • Konwenty
  • Fantasmagoria
  • Kawaii Time
  • Festiwal Fantastyki Cytadela
  • Sakurakon IV
  • Nyskon 2018
  • Magnificon EXPO
  • Dni Fantastyki 2018
  • Nejiro 9
  • Polcon 2018
  • NiuCon 2018
  • Zakonki 2018
  • Gildia Society
  • Ostatnie dyskusje na forum
  • Więcej
Współpraca
Artifex Mundi Bakumi Baniak Baniaka Cenega Fabryka Gier Historycznych FoxGames Galakta Gindie Armoryka
Granna Centrum gier Pegaz Phalanx Games Portal Games Przystań Gier Wydawnictwo REBEL.pl Techland ENEMEF
Fabryka Słów Videograf II Powergraph Hanami Telbit Biblioteka Akustyczna Synetia Zysk i S-ka Wydawnictwo Wydawnictwo Initium Wydawnictwo COMM Prószyński i S-ka
Wydawnictwo MAG Replika Skąpiec.pl Coś na progu Rebis Radio Banzai Artefakty Radio Aoi

Copyright © 2004-2018 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 16 gru 2018, 14:27 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka