Wiadomości » Inne » O designie gier słów kilka...
O designie gier słów kilka...
Na blogu "Kości Zostały Rzucone" od Fabryki Gier Historycznych Adam opowiada o swojej pracy nad grą "First to Fight" oraz wizją dalszego rozwoju gry.

Od zawsze chciałem tworzyć i wydawać kolekcjonerską karciankę. To marzenie chodziło za mną od momentu, kiedy jako ośmiolatek pod choinką znalazłem pierwszą talię do Doom Troopera (a w zasadzie Żołnierza Zagłady, bo była to pierwsza gra tego typu wydawana po polsku). Była to moja pierwsza gra kolekcjonerska i odcisnęła ona na mnie swoje piętno na dobre. Od tamtej pory grałem w bardzo wiele tytułów. Z niektórymi karciankami kończyłem swoją przygodę po pierwszej próbnej partii, w inne dawałem się wciągnąć bez reszty. Grałem, jeździłem po turniejach, handlowałem kartami i poświęcałem godziny na składanie talii w domowym zaciszu. Zmieniały się tytuły, a marzenie tworzenia własnej gry pozostawało...


Dalszą część wpisu można przeczytać tutaj.
Młody9 – 25 sie 2014, 20:16
KOMENTARZE
  • Konwenty
  • Fantasmagoria
  • Kawaii Time
  • Festiwal Fantastyki Cytadela
  • Sakurakon IV
  • Nyskon 2018
  • Magnificon EXPO
  • Dni Fantastyki 2018
  • Nejiro 9
  • Polcon 2018
  • NiuCon 2018
  • Zakonki 2018
  • Gildia Society
  • Ostatnie dyskusje na forum
  • Więcej
Współpraca
Artifex Mundi Bakumi Baniak Baniaka Cenega Fabryka Gier Historycznych FoxGames Galakta Gindie Armoryka
Granna Centrum gier Pegaz Phalanx Games Portal Games Przystań Gier Wydawnictwo REBEL.pl Techland ENEMEF
Fabryka Słów Videograf II Powergraph Hanami Telbit Biblioteka Akustyczna Synetia Zysk i S-ka Wydawnictwo Wydawnictwo Initium Wydawnictwo COMM Prószyński i S-ka
Wydawnictwo MAG Replika Skąpiec.pl Coś na progu Rebis Radio Banzai Artefakty Radio Aoi

Copyright © 2004-2019 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 25 maja 2019, 10:46 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka