Wiadomości » Inne » CDP.pl wdraża nowatorski program lojalnościowy ZenCard
CDP.pl wdraża nowatorski program lojalnościowy ZenCard
CDP.pl oraz innowacyjna platforma do zarządzania programami lojalnościowymi ZenCard nawiązały współpracę, w ramach której klienci sklepu http://www.cdp.pl będą mogli korzystać z systemu rabatów i personalizowanych promocji.

Wdrożenie programu ZenCard pozwoli użytkownikom CDP.pl uzyskać dodatkowe rabaty np. za zwiększenie wartości koszyka, a także uzyskiwać korzyści za kolejne zakupy w e-sklepie. „Klienci sklepu to w większości ludzie młodzi, konsumenci nowych technologii, dla których innowacyjne programy lojalnościowe to wygodny i prosty sposób na zapewnienie sobie możliwości zakupu w najbardziej atrakcyjnej ofercie cenowej” – powiedział Michał Gembicki CEO CDP.pl. „W naszym sklepie stawiamy na innowacyjne rozwiązania, które dają wymierne korzyści klientom, przy zachowaniu minimum potrzebnego zaangażowania” – dodaje Gembicki.

ZenCard to platforma do zarządzania programami aktywizacji klientów, która rozpoznaje konsumenta przy płatności i automatycznie przyznaje mu odpowiednią promocję. Sprzedawcy mogą za pośrednictwem ZenCard tworzyć programy lojalnościowe, którymi sami zarządzają i firmują własnym logo. System łączy dane o zakupach online i offline, dając sprzedawcom szerokie możliwości dopasowania promocji do zainteresowań klientów, przy zachowaniu troski o ich anonimowość. Pomysłodawcami rozwiązania są Jarosław Sygitowicz, Krzysztof Klimczak i Marek Rogoziński.

„Wybór CDP.pl na partnera programu jest związany z wysoką jakością świadczonych przez sklep usług. Nawiązujemy współpracę z niebanalnymi brandami, które stawiają przede wszystkim na zadowolenie klienta i nowatorskie rozwiązania e-commerce”- mówi Jarosław Sygitowicz z ZenCard.

Innowacyjność platformy doceniło ostatnio jury konkursu Loyalty Awards, które nagrodziło ZenCard nagrodą Loyalty Innovation of the year. W kwietniu b.r. firma też zajęła pierwsze miejsce w konkursie V4Startups w Dolinie Krzemowej, a w maju 2015 roku zdobyła nagrodę jury oraz nagrodę publiczności w konkursie Best Startup 2015 na konferencji Innovation Day.

Efekty współpracy obu firm będą dostępne dla klientów sklepu http://www.cdp.pl jeszcze w te wakacje.
Monika 'Ogryzek' Świrydo – 21 lip 2015, 08:48
KOMENTARZE
  • Konwenty
  • Fantasmagoria
  • Kawaii Time
  • Festiwal Fantastyki Cytadela
  • Sakurakon IV
  • Nyskon 2018
  • Magnificon EXPO
  • Dni Fantastyki 2018
  • Nejiro 9
  • Polcon 2018
  • NiuCon 2018
  • Zakonki 2018
  • Gildia Society
  • Ostatnie dyskusje na forum
  • Więcej
Współpraca
Artifex Mundi Bakumi Baniak Baniaka Cenega Fabryka Gier Historycznych FoxGames Galakta Gindie Armoryka
Granna Centrum gier Pegaz Phalanx Games Portal Games Przystań Gier Wydawnictwo REBEL.pl Techland ENEMEF
Fabryka Słów Videograf II Powergraph Hanami Telbit Biblioteka Akustyczna Synetia Zysk i S-ka Wydawnictwo Wydawnictwo Initium Wydawnictwo COMM Prószyński i S-ka
Wydawnictwo MAG Replika Skąpiec.pl Coś na progu Rebis Radio Banzai Artefakty Radio Aoi

Copyright © 2004-2019 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 23 kwi 2019, 01:49 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka