Jesienne nowości od Naszej Księgarni!

16 października szykuje się spora gratka dla fanów gier od wydawnictwa Nasza Księgarnia, bowiem na rynku pojawi się aż siedem nowych tytułów!
SHERLOCK

To seria niezależnych od siebie gier, w których wcielacie się w detektywów. Aby rozwiązać zagadki, musicie analizować wskazówki i wymieniać się swoimi hipotezami. Wykorzystując zdolności dedukcyjne, wspólnie staracie się zdobyć jak najwięcej punktów. Czy dacie radę dorównać sławnemu detektywowi? A może uzyskacie wynik na poziomie inspektora Lestrade’a?

Sherlock – Klątwa Inków

Rozwiążcie zagadkę śmierci archeologa!
Edward Carter został znaleziony martwy. Policja prosi was o pomoc w rozwiązaniu zagadki. Kto zabił? Jak? I dlaczego? Wcielając się w detektywów, staracie się odpowiedzieć na te i inne pytania.

Sherlock – Śmierć 4 lipca

Rozwiążcie zagadkę posiadłości rodziny Rockvalley!
W zagajniku znaleziono ciało. Policja prosi was o pomoc w rozwiązaniu zagadki. Kto zginął? Jak? I dlaczego? Wcielając się w detektywów, staracie się odpowiedzieć na te i inne pytania.

Sherlock – Ostatnie wezwanie

Rozwiążcie zagadkę lotu TJ1309!
Pasażer umarł w niejasnych okolicznościach na pokładzie samolotu. Policja prosi was o pomoc w rozwiązaniu zagadki. Co się wydarzyło? I dlaczego? Wcielając się w detektywów, staracie się odpowiedzieć na te i inne pytania.

Autorzy gry: Martí Lucas Feliu, Josep Izquierdo Sánchez
Wiek: 12-112 lat
Liczba graczy: 1-8
Cena: 29,90 zł

ZAMEK

Zamek to polska edycja gry The Castle wydawanej w innych krajach w serii Carcassonne.

Podczas gry układacie kafelki w obrębie murów zamku. Tworzycie drogi, łąki, domy i chlewy, nad którymi staracie się przejąć kontrolę. W tym celu wysyłacie tam swoich poddanych: heroldów, mnichów, giermków i rolników. Dodatkowe punkty zdobędziecie za kapliczki na łąkach oraz dyby ustawione przy drogach.

Jedna z najlepszych dwuosobowych gier strategicznych!

Autor gry: Reiner Knizia
Wiek: 5-105 lat
Liczba graczy: 2
Cena: 79,90 zł

KOMNATA STRACHU

Gra na spostrzegawczość i refleks!

Wejdź do komnaty i odpowiednio reaguj na pojawiające się strachy. Musisz jak najszybciej wskazywać na swoich żetonach strachy pasujące kształtem lub kolorem do strachów pojawiających się na kartach. Proste zasady, wielkie emocje. Bądź szybszy od rywali!

Autor gry: David Wang
Wiek: 6-106 lat
Liczba graczy: 2-4
Cena: 44,90 zł

KOLORY MAGII

Strategia, planowanie, emocje!

Odwiedzaj wieże i gromadź dostępne tam magiczne składniki. Wykorzystuj je do rzucania zaklęć. Im więcej zgromadzisz składników, tym więcej punktów zdobędziesz.

Autor gry: Wei-Min Ling
Wiek: 10-110 lat
Liczba graczy: 2
Cena: 49,90 zł

Dyskusja